Content on this page requires a newer version of Adobe Flash Player.

get adobe flash player

Tuesday, March 29, 2011

testingbloggilanih II

ait.
boleh plak tulis entry seperti yang aku suka.

aku suka tekan enter kalau menulis.
tak suka tulis dalam ayat yang panjang2 macam ni. ayat2 disambung masuk dalam satu perenggan. tulis panjang-panjang tanpa tekan enter. macam ayat-ayat ni. kan macam sakit mata nak membaca kan. aku tak suka. dari dulu lagi aku tak menulis blog camgini susunannya.
aku lebih suka tulis camgini.
pendek.
berkesan.
senang nak baca.
tak sakit mata.
kan?
kan?

tapi,
sejak kemarin.
dia jadi bengong.
aku tekan lah enter tu sebanyak kali yang aku nak.
dia tetap keluaq dalam 1 perenggan yang panjang. gabung semua ayat2 aku. macam ni la kan. sakit mata ooo nak baca. aku tak suka. sangat tak suka. jadi tension tak pasal2. buang karan dok tension tak tentu hala. sakit mata dak hampa baca?

ni aku test guna komputer aini.
makna kata, keadaan yang tidak diingini hanya berlaku bila guna komputer antik aku tu.
aish.
makin teruk komputer antik aku tu punya penyakit.

No comments: