Content on this page requires a newer version of Adobe Flash Player.

get adobe flash player

Thursday, March 17, 2011

tiba-tiba (5)

aku rasa nak beli camera yang lebih canggeh.

asal tengok ja gambaq hat cantik2, terus rasa nak pi beli kamera baru. bila terfikirkan yang duit tak dak, rasa tension terus datang bertandang. aish.


tapi,
hari ni lain skit.

hari ni,
tiba-tiba rasa nak bergiat aktif dalam food photography.
nak masak, pastu nak tangkap gambaq makanan tu.


tapi, bila aku nak buat tu?

4 comments:

yana said...

Jom main kutu =)

eL_kZ said...

aku hari ni tiba2 nk blaja bhs perancis

husna said...

yana: aku tengah piker nih. ada harapan jugak tuk aku beli cam baru.

su: aku pon teringin jugak nak belajaq bahasa perancis. bonjour!

arixahmad said...

bila hang masak baru hang buat!