Content on this page requires a newer version of Adobe Flash Player.

get adobe flash player

Monday, April 18, 2011

terima kasih marina!




marina tahu aku dok cari buku nih.
aku dah lama nak buku nih.
bila dah habes baca look me in the eye: my life with asperger's oleh john elder robison, lagilah aku nak buku ni sangat2 sebab nak tau kisah adik si john plak.

aku baru baca tang puji-pujian untuk buku ni kat muka surat depan.
dan aku tahu, buku ini akan ajaq aku sesuatu.
terutamanya, macamna nak lihat hidup aku dari sudut yang kelakaq. lagi kelakaq aku lihat, lagi hepi hidup aku.
marian keyes, frank mcCourt adalah antara penulis yang berjaya mengajaq aku pasal benda2 nih.


marina kasi senyap2 letak dalam beg aku.
buku dibungkus dalam sampul surat. rupa macam sebungkus ganja pon ada gak.
bila tengok, terus melompat.
sekali lagi, trima kasih banyak2 marina! muah

2 comments:

avie eicca said...

ahaha you're most welcome! tulah cam bungkus ganja saja ja kasi suspen sikit haha. aku excited gila nampak buku ni cari merata last2 jumpa gak! Satu-satu ja buku ni ada kat situ..terpampang lak tu depan mata..capai terusla!! mula-mula give up gak ingat kat area lain last2 kat bahagian lain haha. alhamdulillah jumpa gak..baca cepat aku nak bacalak haha >:D ( byk lagi buku nak baca tapi tak habis lagi hehe)

husna said...

hehehehe.
aku pon bila bukak terus melompat sebab seronok.
ingat nak kena p kl ke ape tuk beli buku nih.
aku tak sempat lg nk baca. masa sekrang kurang sesuai tuk tumpu perhatian baca. aku kena baca dengan penuh tumpuan supaya semua masuk dalam kepala.