Content on this page requires a newer version of Adobe Flash Player.

get adobe flash player

Monday, May 23, 2011

diet 10 hari semperna kenduri lina: dah stop



aku berhenti kerana beberapa sebab.
1. tak dak guna aku dok tulis kat sini sebab, tak diet pon. makan macam biasa ja. mungkin lepas ni kena ambil pendekatan senaman sampai semput.
2. dah balik kampung, lagi syok aku makan. makan pulut dengan ikan kering lah (mak abah aku makan dengan mempelam harum manis). makan nasik kul 10mlm lah. macam2 lagi lah.
3. tak larat jugak nak tulis apa aku makan hari2.
4. tak sempat aku nak tulis la ni. la ni aku tengah buat2 bz.

4 comments:

Anonymous said...

hahahaha...hahahha...hahahaaa...

Mr Mizzee said...

aku pon jadik peminat pecal lele yg dlm gambo nih, thanx zati sbb pomot..!

Ucop said...

keh keh keh . . .
10 hari pun tak boleh bertahan...

bersenam juga lah terbaik...
makan macam biasa pun tak dak hal...

husna said...

anon: orang tua2 ckp, jgn gelak besaq sangat, nanti lepas ni teriak pulak.

mizi: hang terkejut dak masa mula2 p kedai ni? adakah kedai ni seperti y hang bayangkan bila tengok gmbaq pecal lele di blog aku?

ucop: tak dan nak bersenam. keh keh keh