Content on this page requires a newer version of Adobe Flash Player.

get adobe flash player

Sunday, May 22, 2011

tengok matahari terbenam dari dalam bas balik kampung



aku balik kampung hari jumaat.
bas aku kul 630 ptg.
dan berlaku jugaklah aksi aku kejaq bas sebab terlambat skit.
nasib baik sempat. tapi penat lo lari sambil galas 3 beg.

naik bas, bas hampir penuh.
dan tempat aku diambil oleh sepasang kekasih.
depa mintak tukaq tempat, tapi aku nak jugak duduk kat tempat aku.
sebab aku dah pilih awal2 nak duduk tepi tingkap sebelah barat.
nak tengok matahari terbenam!







5 comments:

avie eicca said...

sure depa bengang gila ang tak bagi duduk tempat hang hehe..

husna said...

hehehehe. ye la kot. dah terpaksa bangun.

Unknown said...

padan muke sepasang kekasih tu! demi cinta sanggup curi tmpt kak huana d photographer ye! hahah

husna said...

hehehhe.
mungkin dia rasa dah takde sapa nak duduk sebelah kekasih dia, dia pun duduk lah kot. n dia nak tukar tmpt sebb mls nak bgn kot.
nasib baik dia bangun. kalau tak, ssh payah plak kak husna kena bok keluaq angin puting beliung tuk srh dia bgn..
ekekekekk.

husna said...

farhana. sekarang dok mn?
nak alamat. nak hantaq surat cinta tuk farhana.
ekekekke