Content on this page requires a newer version of Adobe Flash Player.

get adobe flash player

Sunday, May 22, 2011

diet 10 hari semperna kenduri lina: day 5





day 5: jumaat, 20 mei 2011.


kalau aku tidoq kat rumah kak timah,
sure aku akan pi lab lambat.
tengok tv dululah, buat kerja2 domestik dululah. kerja2 domestik seperti cuci toilet contohnya.
ada la kot 2 atau 3 kali saja aku pi awai.
kiranya, minggu ni kerja dok p lab lambat.


9.30pg: sarapan.
masa ni dok kat rumah lagi.
minum susu yang dicampur dengan air epal. jadi susu perisa epal.
buah epal malas nak tokak. sumbat masuk beg.

12.00t/h: rizal bawak kek lapis. aku amik sepotong makan.


2.00ptg: makan spagetti.
aku turun dari bas rapid kat gate masjid.
lalu kat masjid, singgah gerai makanan arab yang dibuka pada hari jumaat.
beli spagetti bolognese pak arab 1 tupperware.
niat asal, ingat nak tokak buah epal saja tuk makan tengah hari.

4.00ptg: makan sepotong kek lapis rizal.

jam 6.30ptg, aku balik kampung.
iash. lemah betul balik kampung time diet.
camna nak diet bila kat kampung?
kekdahnya, tak diet lah aku.


10.00mlm: sampai kat rumah.
tuju dapoq, cari nasik.
oh. nikmat.

2 comments:

Miss FZ said...

haha.aku kalau blk kg, mesti pi dapoq cari nasik.tak kiralah smpi umah kol brapa. :D

husna said...

hah. sama lah kan. tak kiralah kul berapa sampai.
:D