Content on this page requires a newer version of Adobe Flash Player.

get adobe flash player

Tuesday, June 21, 2011

harta karun: buku lama

balik kampung hari tu, aku kena menyimpan buku2 lama aku.
so terjumpa buku hat lama2.
tak la lama sangat. ni buku2 dimiliki masa undergrad.
ada dibeli untuk suka2 baca, dan ada dibeli untuk kelas.
seronok jugak bila tengok balik buku2 lama nih.




aku suka beli dan baca buku kanak2.
dan siri unfortunate events adalah antara kegemaran aku. aku suka sebab buku hard cover dia macam nampak klasik dan old skol skit. cerita dia pon seronok.
tapi aku hanya beli book 1 dan book 6 saja. mungkin lepas ni, aku akan sambung balik mengumpul buku2 siri unfortunate events nih. tuk diwarisi anak cucu.



tapi, buku yang paling aku teruja bila jumpa adalah buku cerita dalam bahasa mandarin nih.
aku beli masa aku tengah bersungguh ambil kelas manderin. ini buku untuk bacaan tambahan aku la konon, dalam kelas tak perlu lah.
aku rasa, lepas try baca muka surat 1, aku dah give up. sebab letih nak kena rujuk kamus bahasa manderin.


No comments: