Content on this page requires a newer version of Adobe Flash Player.

get adobe flash player

Tuesday, June 21, 2011

harta karun: kaset lama

dalam dok menyimpan buku lama,
aku terjumpa jugak dengan kaset2 lama.



ni antara koleksi kaset aku masa sekolah menengah. yang terkena anai2 pun ada.
masa ni aku tengah minat dengan hip hop dan r&b. bukan tu saja, boleh kata masa ni, aku dengaq semua jenis musik.


dan aku terjumpa kaset ni.
aku terlupa aku punya kaset nih.
kaset ni diberi oleh satoko, yang mai kelas aku masa aku tingkatan 4.
aku dah lost contact dengan dia.







kaset2 lama ni, kalau main, mesti sangkut.
so simpan saja untuk kenang-kenangan. nostalgia masa muda mudi budak sekolah.

9 comments:

Nadiah Sidek said...

byk betul harta karun dia :D

husna said...

hehehehhe. ada byk lg kalau dikorek. :D

eL_kZ said...

nsync!!

Mr Mizzee said...

aku teringat dulu hg pernah tertinggal kaset Ramlah Ram kat DK G31...dalam tu ada lagu hit "KAU KUNCI CINTAMU DALAM LACIKU"...tp takdak lak dlm gamba nih..

husna said...

su: aku tak pernah suka nsync, tapi lepas depa bok keluaq labum terakhir tu, trs aku jd suka. sampai sekarang aku msh suka lagu2 dari album tu.

mizi: hang jangan nak fitnah aku mizi. aku ni peminat setia mas idayu cintaku 100%. bukan ramlah ram.

Hannajoe said...

eminem. red hot chili peppers. linkin park! hahaha. sama sama. :P

Miss FZ said...

nsync celebrity tu aku ada jugak! hihi

husna said...

hana: :D masa tahun 2000-2003, mmg hit depa ni kan. majalah2 pakat dok cerita depa ni la.

faranad: ekekekek. album depa hat ni plg best kan. BSB tak minat?

Miss FZ said...

yg seangkatan ngan dia mcm bsb n westlife aku minat gak.hehe.tp x terbeli plak kaset. lol.