Content on this page requires a newer version of Adobe Flash Player.

get adobe flash player

Thursday, June 16, 2011

malas

hari tu baca blog kak nadiah.
dia cakap pasal dia tengah malas untuk menulis blog.
sekarang aku pulak yang malas menulis blog.


malas menulis blog.
malas mengangkat kamera.
malas uplod gambaq.



rasa nak stop tulis blog pon ada jugak.




p/s: aku risau jugak kalau aku jarang nak angkat kamera nih. kalau aku jarang menangkap gambaq atau bermain2 dengan kamera bermaksud aku tidak dapat melihat kecantikan disekeliling aku. dan kalau aku tidak dapat melihat kecantikan sekeliling tu, bermakna ada lah perasaan celaka dalam diri.

p/s/s: entry megi mee part 2 aku dah tulis skit, pastu stop. malas nak menulis. ;)

2 comments:

Nadiah Sidek said...

bukan akak yg tiup angin malas kat husna ek :D

husna said...

ni husna kes terkena tiupan sendirik.
hehehheheh