Content on this page requires a newer version of Adobe Flash Player.

get adobe flash player

Monday, July 18, 2011

buku dan moriarty

antara benda yang boleh damaikan aku.

buku kepada aku bukan saja untuk memenuhi masa terluang,
tapi boleh sampai ke tahap boleh damaikan jiwa aku.

aku boleh dapat tenang dengan dikelilingi buku, masuk perpustakaan, masuk kedai buku atau tengok rak yang ada novel2 aku.
(aku rasa dah banyak kali aku dok ulang benda yang sama dalam blog)

pasal moriarty.
aku memang suka depa ni.
musik yang macam depa bawak, memang tengah in dengan jiwa aku.







klip ni,
aku ada kongsi kat fb minggu lepas.
aku tag marina.
aku suka klip ni sebab moriarty yang menyanyi dan sebab kedai buku dalam klip ni.
shakespeare and compony nama kedai tu.
dengaq kata kedai buku tu sangat femes.

aku sangat suka kedai buku,
tambah pulak kalau kedai buku macam tu.
boleh meroyan jugak lah kalau masuk.
aku rasa meroyan tu mesti lebih teruk dari meroyan ketika masuk muda house kat georgetown hari tu.

ada 1 lagi klip moriarty menyanyi kat kedai buku tu.
menyanyi dalam kedai buku pulak.
aduh. gila lah tengok ruang2 sempit yang dipenuhi buku.




ah. syok jugak berangan nih.



p/s: ada lagi gambaq pasal georgetown festival yang aku nak uplod sini. tapi cam malas skit.

3 comments:

eL_kZ said...

aku pon suka lepaq MPH, POPULAR lama-lama

ade duit beli, tadak duit..baca cover belakang je..huhuhuh

husna said...

oh. cerita pasal beli buku...
dah lama aku tak beli buku.
sangat papa sekarang nih.
uuwaaaaa.

eL_kZ said...

majalah CLEO yg aku slalu beli tiap2 bulan pon, aku stop beli buat masa skrg ni
waaaaa