Content on this page requires a newer version of Adobe Flash Player.

get adobe flash player

Friday, July 15, 2011

rambut panjang

semenjak berambut panjang balik ni,

aku rasa aku kena ada benda-benda nih.
1) sikat.
2) pengikat rambut.
3) pengering rambut.







'kata penggila penjagaan rambut, tapi sikat pun tak guna'







p/s: kemarin aku pi tengok harry potter and the deathly hallow part 2. aku kasi 3 dari 5 bintang. 2 bintang hilang sebab sangat tak suka dengan babak pertarungan terakhir harry-voldemort.
bagi aku, jalan cerita dalam chapter the flaw in the plan dalam buku yang mana ada final harry-voldemort confrontation, adalah sangat penting dan sangat dramatik.
tapi, babak2 tambahan yang paling suka adalah pasal snape yang sangat mencintai lily. lebih terharu dari buku.

No comments: