Content on this page requires a newer version of Adobe Flash Player.

get adobe flash player

Friday, August 05, 2011

cerita makanan sebelum puasa

masa sebelum puasa.
aku ada nak buat entry pasal makanan,
tapi malas.
hari ni, rajin pulak nak cerita pasal makanan


1. indian food di cafe harapan.
dah lama nak cerita pasal gerai makanan baru kat harapan nih. tapi asyik terlupa.
gerai indian food ni, tak lah baru sangat. tapi kira penambahan yang paling baru kat cafe harapan lah.
aku sangat suka makan kat situ.
makanan dia semua simple2, tapi dia punya sedap tu, sangat la tinggi.
aku rasa, dia masak dengan hati. sebab tu, bila tiap kali makan, rasa sangat sedap dan puas.
sama puas macam makan kat gerai pecal lele kegemaran.





2. sehari sebelum puasa, ahad lepas, arix ada buat makan2 kat rumah dia.
makanan utama; nasik tomato, laksa dan spageti.
syok gila makan. makan bertambah2.
arix, memang jaguh masak.





3. apple pie.
aku bermalam kat rumah arix, jadi, malam sebelum majlis makan2 kat rumah dia, aku tolong dia buat apple pie.
1st time tengok orang buat. lepas ni, mungkin akan cuba sendiri.

No comments: