Content on this page requires a newer version of Adobe Flash Player.

get adobe flash player

Saturday, October 01, 2011

menulis (tesis)

"datang ke sini keja ka?"
"tak, datang menulis"

"saya nak sewa rumah macam ni. sebab nak alami sendiri pengalaman dok rumah kedai lama camgini"
"nak sewa lama lama?"
"paling kejap 2 minggu"
"ada keja kat town ka?"
"tak, saya tengah menulis".


aku guna alasan menulis ni bertahun2 jugak lah.
sampai dah jadi sebati, sampai syok gunakannya sebagai jawapan.

syok sebab rasa macam aku ada cara hidup yang bebas terutama bebas dari segi masa.
tak lah bebas sangat, tapi masih mampu buat hampir kesemua benda ikut masa sendiri.


tapi lepas ni,
tak leh la aku nak bagi jawapan sedang menulis,
bila orang tanya aku dok buat apa la ni.





sudah tiba masanya untuk ke peringkat hidup yang seterusnya.
peringkat nak cari duit banyak2.
(lambat betul aku masuk ke peringkat nih).

2 comments:

avie eicca said...

heheh aku lagiiiiiiii lambat haha. wah tak sabaq nak habis juga!!

husna said...

aku ni mmg patut habes dah.
hang kan boleh dikira junior aku.
muhahhaaa.
caiyok marina!