Content on this page requires a newer version of Adobe Flash Player.

get adobe flash player

Sunday, November 13, 2011

aku boleh dok sorang, tapi





ya.
tentunya aku rindukan masa-masa aku berseorangan bila berada di rumah kak timah.
aku boleh buat macam-macam bila dok sorang.
aku boleh tengok rancangan tv yang disukai.
aku rindu pada tlc dan jamie oliver 30 min meals.
aku mampu dok rumah sorang2. aku mampu bergembira walaupun sorang2.

tapi,
tentunya sekarang dengan ahli rumah lebih dari 5 orang,
aku lebih gembira.
dengan makanan yang banyak, sembang yang banyak, aktiviti yang banyak, gosip yang banyak dan ketawa yang banyak.

berasa gembira bila bersama dengan orang lain, sangat besar bezanya.
berkongsi ketawa dengan orang lain, sangat besar bezanya.


aku belajar satu benda dari into the wild dan christopher McCandless.
keseronokan dunia, kegembiraan dunia, keindahan dunia,
tak ada makna jika tidak dapat berkongsi dengan orang lain.
terutama dengan orang yang kita sayang.

2 comments:

eL_kZ said...

"keseronokan dunia, kegembiraan dunia, keindahan dunia,
tak ada makna jika tidak dapat berkongsi dengan orang lain.
terutama dengan orang yang kita sayang"
:)

husna said...

:D