Content on this page requires a newer version of Adobe Flash Player.

get adobe flash player

Friday, November 11, 2011

ini entry ke 1000

kalau ikut senarai post dalam edit posts, dah lebih 1000 dah.
tapi yang dipublish, ini yang ke1000.


ntah apa yang aku dok mengarut eh selama nih.
kahkah


hari ni,
terlebih banyak masa pulak diperuntukan tuk tengok blog sendiri.
sampai boleh tengok entry yang lama.
kerja memang ada lah,
tapi tulah, sampai ke la ni, aku punya seronok main blog memang tak dapat henti lagi.

aku tengok kat senarai lebel (yang ntah apa2 tu),
banyak jugak yang aku tak guna.
contohnya,
ageing
aku serius
perkara rambang rambong
siri diskusi orang2 yang belum kawen
aku merapimerepek
the GO GO projek (hat ni apa motif pon tatau)
tiba2 (aku lupa label ni wujud, mungkin boleh guna lebih banyak lain kali. selalu ja tiba2 ada benda yang datang dalam kepala)
award/tag (sekarang ni award dan tag2 ni orang dah tak main dah, lagi pun orang dah malas nak tag aku, sebab aku tak buat pun. kahkah)
majalah
filem
iceland inspire
the canal sessions
a take away show (ni 3 label yang wujud sebelum wujudnya blog yang aku letak lagu2 yang aku suka)


pastu,
aku juga lupa yang aku ada buat siri2 tertentu,
cotohnya,
aku suka masak tapi tak pandai masak.


lupa sebab banyak sangat merapu kot.
merapu pulak selalunya tak dak hala tuju dan blog pon tak punya konsep tetap.
main hentam tulis ja macam2 benda.

4 comments:

eL_kZ said...

"perkara rambang rambong"
hahha, apa tu?

husna said...

hahahaha.
mcm2 perkara y berlaku y disimpulkan dalam 1 entry.

Mengkuang berduri said...

byknye entry u...!

husna said...

hahahhahha.
dah suka buang masa kat blog!