Content on this page requires a newer version of Adobe Flash Player.

get adobe flash player

Saturday, December 31, 2011

2012, selamat tahu baru!

kali ni nak ucap saja.


tak mau buat entry pasal tua (tahun depan aku 28??!!).
tak mau buat entry pasal oh-cepatnya-masa-berlalu-kelipopkelipop-daaah-habes-tahun-2011 (tapi serius masa cepat sungguh berlalu).
tak mau buat entry pasal apa pencapaian tahun 2011 (emmm).
tak mau buat entry pasal azam tahun baru (bukan nak cuba laksanakan pun).
tak mau buat entry pasal harapan/plan untuk tahun depan (tahun makin berganjak, tapi mengaji tak habes2 dan belum kawen jugak).




p/s: kalau ada pekeja baru kedai buku yang masuk selepas aku, mesti depa silap dengan umur aku. paling muda depa teka, baru lepas spm. paling tua depa teka, 23 tahun. kahkah.

p/s/s: tapi itu semua tak boleh mengaburi hati sendiri yang selalu rasa ahhh-aku-dah-nak-masuk-28-tapi-masih-disini-dan-pencapaian-apa-pun-tak-nampak!

6 comments:

eL_kZ said...

samala weh, aku pon nk ucap selamat thn baru.

husna said...

slamat slamat!!

limapuluhsen said...

selamat tahun baru..semoga apa yg tak tercapai tahun lepas akan tercapai tahun ni..

husna said...

tq tq.. amiin...

puan oryza said...

tahun ni sy 27 ke???

oh nooo!!!!

husna said...

oh no!!!!!