Content on this page requires a newer version of Adobe Flash Player.

get adobe flash player

Wednesday, December 21, 2011

"aini sudah tua"

aku masak semperna surprise besday lunch tuk aini semalam.
aku buat spageti olio dan potato salad.
olio dicadangkan oleh bed.
dan olio adalah kegemaran aini.

besday aini,
bukan semalam,
tapi 12 dec.




husna, ko dah letak minyak untuk rebus spageti?
tak letak. cikgu aku cakap tak payah.

husna, ni air apa? ko nak guna lagi?
tu air rebusan spageti tadi. aku nak guna. cikgu aku ajaq suruh boh air rebusan pasta bila masak saucenya.

cikgu ko sapa?
jamie oliver.

kahkahkah

4 comments:

eL_kZ said...

jamie oliver ye? kah kah kah ;p

husna said...

hahahahahaha

Miss FZ said...

owh.boh ayaq rebus pasta tu dlm sauce ye.hmm.utk spageti olio je ke? kalau bolognaise?

husna said...

tok guru cakap, untuk semua!
hehehehe