Content on this page requires a newer version of Adobe Flash Player.

get adobe flash player

Friday, January 13, 2012

aku boleh percaya sekarang

kalau ada orang kata kalau dia bury herself dengan keja, dia akan lupa semua masalah.

sebab aku boleh rasa sekarang.
kalau aku keja kat kedai buku, aku hanya buat keja dan lupa benda2 lain.
keja kedai buku tu sekarang dah jadi macam tempat aku lari dari masalah lain.

tapi kalau bercakap dengan bab lari dari masalah ni,
tak kemana kan.
macam jugak kalau amik substance, kejap ja boleh buat kita tenang dan lupa, tapi masalah tetap masalah. tak akan hilang kalau tak bertindak, tak hadapi.



cakap pasal keja,
semalam.....
1. aku pi keja dengan mandi, gosok gigi dan cuci muka dengan 500ml ayaq masak. ada gangguan bekalan ayaq.
2. terjumpa dengan lecturer kegemaran. oh yeah.
3. aku ternampak macam bos-n0-2 keluaq dari kedai buku dari jauh. aku ingat aku dah termimpi ngeri ka apa sampai tengok belakang orang pun rasa macam belakang bos-no-2. tapi rupanya dia memang pi kedai buku semalam. fuh.




p/s: sekarang nak bercerita kat The-Big-Bos pasal ridiculous-but-thats-the-truth punya cerita.

1 comment:

limapuluhsen said...

u kerja kat kedai buku mana??