Content on this page requires a newer version of Adobe Flash Player.

get adobe flash player

Monday, February 06, 2012

gaya rambut baru





dah lama aku perati dan minat rambut minah nanna Øland ni.
tapi tak berkeyakinan nak buat.

tapi,
beberapa hari yang lalu,
aku terjumpa orang berpipi tembam potong rambut camgitu.
nampak ok.
so aku terus berkeyakinan tinggi.

nak pi kedai potong rambut kegemaran lah.
walaupun panjang rambut belum mencapai kehendak yang diingini.
walaupun belum cukup 2 tahun aku simpan panjang.



p/s: perlukah aku pi print muka minah nanna Øland ni untuk tunjuk kat si pemotong rambut? aku tak pernah buat lagi keja tunjuk2 gambaq gaya rambut diingini kat kedai rambut kegemaran nih.

p/s/s: aku pernah ada pengalaman tunjuk rambut yang diingi kepada si pemotong rambut, tapi tiap kali itulah rambut aku mesti tak jadi seperti yang diingini. tension oooo. maka sebab tu lah aku dah tak buat keja tunjuk2 gambaq nih.

2 comments:

Hannajoe said...

be confident!
pasti berjaya..
bw je pic gaya rambut nanna Øland
gud luck dear ;)

husna said...

dah pi kedai gunting rambut dan bawah gambaq oland,
tapi tukang guting rambut kata tak sesuai.
sediiihh