Content on this page requires a newer version of Adobe Flash Player.

get adobe flash player

Monday, February 13, 2012

untuk 29hb


1. dah tak dak sahabat karib di sisi, kena studi sorang-sorang. itu akibatnya tertinggal kat belakang.
2. kena tau cover to cover by heart. eh bukan cover to cover untuk 4 bijik novel tu.
3. 4 bijik novel diatas baru dibeli guna separuh baucar buku yang dapat. separuh lagi nak guna bulan depan.
4. aku bukan peminat novel thriller atau jenayah2 ni, tapi bila tau penulis buku, stieg larsson, mati sebelum buku diterbitkan, aku terus rasa nak beli.
5. sepanjang dok lepak studi kat sini, beberapa kali aku kena panik attact. 'kalau aku gagal camna??!!'
6. panik attact aku tak la jenis sesak nafas, rasa nak mati tu, aku punya jenis pikiaq pelik2 pastu rasa nak nangis.
7. adik aku suruh aku banyakkan membaca 'hasbunallah hu wa ni'mal wakil'.
8. doakan aku berjaya!! (walaupun hampa taktau hujung pangkal)

4 comments:

avie eicca said...

jgn risau husna walaupun ang sorang-sorang,kalau ang fokus sure ang akan dapat laluinya dengan berjaya. Kejap je weh, lagi dua minggu, fokus elok2. jgn layan panic attack dan perbanyakkanlah baca apa yg adik ang suruh.

Jgn fikir pasal gagal. Bak kata zati, kita fikir lebih2 tapi nanti tengok2 senang ja. insyaAllah. Dia boleh buat sure ang boleh buat. :)

Housemate ang pun boleh jadi pembakar semangat cam bed. :)

In the end, aku yang sorang-sorang sob sob sob hehe.

all the best k!

HuMayRah HaYatI said...

Good luck Husna...Husna mesti boleh punya...Insya Allah...k yati nak tengok Husna VIVA, boleh dak?

limapuluhsen said...

.
.
.
8. Semoga kamu berjaya!! (walaupun saya tak tau hujung pangkal)

husna said...

marina: thanx marina!!!
tabahlah husna.
tabahlah aini.

kak yati: thanx kak yati. boleh boleh. mai lah. tapi kn bawak iman sekali.

limapuluhsen: thanx!!!