Content on this page requires a newer version of Adobe Flash Player.

get adobe flash player

Thursday, July 12, 2012

apa kau nak??!!



secara umumnya,
aku tak tau apa yang aku nak dalam hidup aku.

tapi ada benda-benda yang tertentu yang aku tahu aku nak macamna.

contohnya,
walaupun aku tak pandai fotografi,
tapi aku tahu apa yang aku nak dalam gambar aku.
samada gambar yang aku tangkap atau gambar aku yang ditangkap oleh orang lain.
selalunya, orang-orang yang terlibat tu pasti letih nak ikut kemahuan aku.
teeheee.



kepada yang pernah melayan kerenah aku,
sori dan terima kasih banyak-banyak dan sayang hampa semua!

3 comments:

avie eicca said...

tolonglah ..ang pandai tangkap gambaq hokey!!!! cam gambaq atas ni sangat cantik! sayang ang jugak! ya aku bersabaq hahaha

Miss FZ said...

husna, sume gambaq hg amek cantik2! aku suka~~ :D

husna said...

marina: tolonglah! betul aku tak reti hokey!!
hahahahahha semua org sekeliling aku sangt penyabar

farand: ehe. terima kasih sbb suka.