Content on this page requires a newer version of Adobe Flash Player.

get adobe flash player

Monday, March 25, 2013

phd?




ada orang penah cakap,
sekarang aku tengah dalam gap year.
gap years mungkin.
atau gap years la sangat.

bagi aku,
sekarang aku tengah buat apa yang aku tak pernah sangka nak buat.
aku saja nak tengok, apa yang aku boleh belajar dari sini.

dan pasal nak sambung balik study,
masih berada di bawah dalam list benda-benda yang nak dibuat dalam masa 2 tahun ini.

tapi tadi,
sedang aku tonton tv disebelah orang yang tengah tunggu viva,
dengan adanya sedikit perbincangan kecil berkenaan analisis kimia,
terus buat aku rindu nak studi balik.
rindu pada semua kehidupan kecil yang revolve around lab.

tapi,
kalau dah masuk,
mungkin 4tahun ++ baru boleh keluaq.
haih. itu tak sedia.

3 comments:

eL_kZ said...
This comment has been removed by the author.
eL_kZ said...

gunalah gap years elok2...jgn jd cam aku..huhuhuh

husna said...

apa hang buat?