Content on this page requires a newer version of Adobe Flash Player.

get adobe flash player

Saturday, September 14, 2013

variasiswa 2013/2014

tadi,
masuk usm nak tengok kot kot ada lagi ramli sarip menyanyi.
tapi termasuk tengok variasiswa.

bila masuk,
tengok ada persembahan yang macam canggeh kat atas pentas.
duduk sebentar, dapat teka ini malam untuk 1st year student.
Tanya adik sebelah, ini desa mana, dia cakap cahaya gemilang.

hah.
dulu,
10 tahun lalu,
masa aku 1st year,
sidang 2003/2004,
aku dok gemilang,
dan sidang tahun tu, gemilang menang variasiswa.

untuk siding 2013/2014,
aku harap gemilang menang juga. persembahan depa sangat best.
ini bukan sekadar penilaian berat sebelah bekas penghuni gemilang.

aku cau awai sebelum dapat tahu sapa menang
tapi, aku sempat jugak tengok 2, 3 persembahan.
dewan penuh dengan suara teruja student 1st year.

terus teringat,
macamna rasa sebagai 1st year student.
di usm.
sweet.



hah.
malam ni,
rasa macam acara penutup untuk diri aku,
semperna lebih 10 tahun di usm.


bye bye usm.

1 comment:

eL_kZ said...

...aku rindu usm