Content on this page requires a newer version of Adobe Flash Player.

get adobe flash player

Tuesday, August 11, 2009

husna, hepi dan malas. bolehkah berada dalam satu ayat? AYAT 3 dan kesimpulan bagi ayat 1, 2 dan 3.



ayat 3: adakah husna boleh katakan bahawa dirinya sangat hepi sekarang kerana dia malas untuk melakukan kerja kecuali tulis blog?

aku pernah terbaca bahawa: jangan keliru antara perasaan malas dan hepi.

kesimpulan ayat 1, 2 dan 3: husna, hepi dan malas TAK BOLEH berada dalam satu ayat. mungkin aku keliru antara perasaan malas dan hepi. mungkin selama ini aku silap. selama ini aku selalu samakan malas dan hepi. sekarang husna perlu berubah. walaupun sikit demi sedikit. buang pendapat bahawa malas = hepi. kena terapkan malas = mampos la hang. dan husna = hepi!



aku mau sambung kerja sudah. akhirnya aku sudah mau berhenti merapu...



p/s: sejak bila aku suka tulis banyak-banyak ni?


4 comments:

zatizuber said...

woi chenana,
enough is enough!jadi pa rini tulis sampai 3 entry cita pasal malas ja..apalata hg wat entri tuk rajin lak..bagi balance..;)

husna said...

entri tuk rajin? aku tak dak idea lagi...
nanti kalu aku ada idea aku tulis na cek zati sayanggg

Nadiah Sidek said...

aduh...tak fhm la apa yg husna cuba sampaikn. kuikuikui..

p/s: jgn lupa buat tag yg akk bg naaa....ngeee~

husna said...

kak nadiah: ngeh ngeh..tu nama dia merapu. tajuk tak kisah. isi berbelit. ending tak tau kena ka dak...

p/s: okeidokei. insyaallah yer kak nadiah sayanggg