Content on this page requires a newer version of Adobe Flash Player.

get adobe flash player

Wednesday, August 12, 2009

tag about 6th

kak nadiah tag aku..


These are the rules:

1. Go to your photo files…Select the 6th photo folder.
2. Select the 6th photo in that folder.

3. Post that photo along with the story behind it.


gambaq ni hampir setahun yang lalu. bulan posa masa tu. masa ni skol kimia ada fire drill. semua orang opis, lecturers, pembantu makmal dan students turun ke kawasan berumput belakang skol. kasihan kat student yang tengah ada kelas lab, kena stop eksperimen pastu turun dengan lab coat skali. masa tu panas wei. gambaq di atas blur-blur skit. yang bertudung hitam itu naim dan yang berbaju biru tu student phd dari pakistan, dok aras organik tapi aku lupa nama dia. aku ada tangkap gambaq skit. sila klik disini untuk lebih gambaq okei.



4. Then challenge 6 blogging friends to do the same!
  1. arix
  2. marina
  3. naim
  4. alla
  5. kak sita
  6. dr rosenani

3 comments:

Saya said...

hi husna

apasal pulak saya kena taq? hehe dah pegi tag orang lain yang ada gambar. :)

naimbakhir said...

adeii la..baru sempat bace blog ni..alih2 kene tag pulokss..nyesal bace..hu~

husna said...

keh keh..naim hang wajib buat... sbb muka hang ada dalam gambaq aku..