Content on this page requires a newer version of Adobe Flash Player.

get adobe flash player

Tuesday, February 23, 2010

ultimate slimming program

khamis ni ada date dengan bizzy body.
nak buat full body treatment.
ultimate slimming program.
elok jugak buat masa2 genting camgini.
5 mac ni plan mau pi langkawi.

maka nya,
sebelum menjelang hari khamis....

aku akan jadi makin giat.

giat buat sit up tiap2 pagi.
pilates tiap2 pagi.
berkayuh atas katil sebelum baca doa dan pejam mata.
hanya makan roti, nestum, ayaq milo.
no nasik. no pisang goreng. no makan banyak2.





-----------------------------------

dengaq kata,
sebelum stat treatment,
depa akan suruh timbang dulu.

dengan hanya memakai spender dan bra.






gue seorang pemalu........



6 comments:

ezira said...

salam..
pengalaman saya ble nk kurus..i went and signed for keep slim..tp hampeh.:(
tktau la...nape...
tp the result tk spt yg digembar gemburkan.habes air ditarik dr badan...after 2-3 days fat tu ada lg...
hmmm:(
but u can try SD2...it works! ada money back guarantee...and u can stll enjoy yr food esp kfc and mcD!
http://kaseh.slimdiet2.com/

husna said...

oh.
thanx tuk saranan yang diberi.
apa2 pon, nak kurus kena kerja keras. eksesais, diet.
semua kena disiplin yang padu kan?

avie eicca said...

aku nak join gak. naik basikal lah round island hehe.sure kurus.

husna said...

mmg sure kurus.
toksah sampai nak round island, kayuh naik turun bukit keliling usm pon dah boleh kurus aku rasa...
tapi aku takdak basikal

Nadiah Sidek said...

meh bg skit berat husna kat akk nih! :D

husna said...

kalu boleh bagi kak nadiah...
kak nadiah la org pertama husna nak bagi. bagi banyak2 skit..
ngeh ngeh