Content on this page requires a newer version of Adobe Flash Player.

get adobe flash player

Thursday, April 08, 2010

laporan tengah malam

1. masih di skol. mungkin akan balik kul 3 pagi. hampa jangan kagum sangat... bukak buku pon belum nih, main fb dan blog dari tadi tak berenti lagi.

2. dah pi pekena kopi secawan kat mcD. dah lama aku tak minum kopi. sejak isnin aku dah mula minum balik. lepas gian.

3. dok sorang kat lab nih. sahabat aku ada kat lab depa la. seram ada la gak ni. lagu pun malas nak bukak. sejak dua menjak ni, makin malas nak pasang lagu dari komputer sendirik. rasa cam bising walaupun bukak lagu2 kegemaran. orang lain bukak tak pa. layannn..

4. terpaksa lebih giat skit sekarang. makin bosan, makin meluat dengan kehidupan disini. nak bagi habes cepat. YEAH!!

5. baru belajaq boh nuffnang. bukak blog sendirik. tekan iklan kat blog sendirik. hampa pon tekan sama k. ngeee

6. tahan kencing dari tadi nih. takut nak keluaq jalan kat koridor tu tuk ke toilet.

7. The-Big-Bos kata nak mai 9hb nih. tapi tunda lagi ke 13hb. lagi tunda lagi takut seh.

8. kerja tak siap, tapi ada hati nak ikut The-Big-Bos balik sabah. dah berangan kalau dok sana berbulan2, aku nak turun pulau mamutik atau sapi tiap2 ujung minggu. perangai kuat berangan nak bercanda di tepi pantai memang tak boleh berhenti.

9. Bos-No-2 dah lama aku tak jumpa. camna keadaannya pon tak tau. ni kalau pi jumpa mau kena perli teruk.

10. okeh. sudah2 la kot menulis kat blog. mau tulis kat tempat yang sepatutnya lak. kalu tak, sia2 aku korbankan tidur malam dengan berada ditempat sunyi2 camgini.




sekian laporan tengah malam buat hari ini...
jumpa siang hari nanti.

No comments: