Content on this page requires a newer version of Adobe Flash Player.

get adobe flash player

Saturday, April 10, 2010

seetuupit

i rasa,
kita tengah main a setupit game.
mari kita lawan sapa nak cakap dulu.
nak cakap yang kita ni patut berhenti takat ni saja.
atau nak cakap jom kita pi lebih jauh.
dah setahun dah ni buang masa main setupit game nih.


**********************************

tadi masa tengah jalan kaki otw nak mai lab,

zati tanya, "hang rasa apa benda paling kompliketed dalam dunia ni?"
aku jawap, "hati perasaan dan fikiran orang".

aku sekarang, memang tengah jadi manusia kompliketed.
kompliketed dengan perasaan sendirik.
tak tau apa sebenaqnya aku mau.
dari diri aku sendirik atau dari diri dia.


apa2 pon aku adalah manusia yang pandai nak put my guard high.
satu kepandaian yang aku rimaih sendirik.



***********************

selamat berhujung minggu semua.
hujung minggu aku bermula pada hari jumaat dan berakhir pada hari isnin.
muhaha..
tapi ada jugak kadang2, hujung minggu stat hari jumaat, berakhir hari rabu..
ngeeee



2 comments:

avie eicca said...

husna, aku juga komplikated. tak tahu arah tujuan. huhu. mungkin faktor umur dah meningkat. semua perkara kena buat according to plan.

husna said...

mungkin jugak faktor umo.
dah mkn tua, mkn piker byk.
byk benda perlu pertimbangkan.