Content on this page requires a newer version of Adobe Flash Player.

get adobe flash player

Saturday, July 06, 2013

georgetown festival 2013: victoria street poject

 
 
pada 29 jun 2013 lalu.
 
banyak aktiviti dalam satu hari. tak dapat nak tengok semua sebab banyak aktiviti berjalan pada waktu yang sama terutamanya aktiviti pada malam hari.
 
 
yang sempat aku pi,
1. MEX (magazine exhibition) di green room, lebuh victoria.
2. domestic evolution di sekeping victoria, lebuh victoria. bahan exhibition aku tak tangkap gambaq sangat sebab dok syok tengok sekeping victoria tu.
3. singapore house di lebuh victoria. aku ada beli buku kat sini.
4. handmade market di hock teik cheng sin temple, lebuh armenian. kat sini aku jadi gila. naseb baik duit dah habes. kalau tak lagi banyak benda aku beli. kat sini aku beli kain dan kasut baby.
5. photobooth (gambaq no 1 diatas). 
6. street! entertainment di sepanjang lebuh armenian. ada gerai ais kepal! gerai-gerai lain dan banyak aktiviti dulu-dulu. dan sempat tengok persembahan drum.
7. akhir sekali, INTRIGUING INSTRUMENT di jalan masjid kapitan keling. dok situ dari jam 630ptg sampai 10mlm. oleh itu persembahan lain tak dapat tengok. persembahan ini mengetengahkan alat-alat musik tradisional dari malaysia, vietnam, thailand dan indonesia. yang paling tak pernah tengok dan dapat menghasilkan bunyi yang best adalah alat musik dari indonesia, sasando dan dari vietnam (tak ingat nama apa alat tu) yang boleh buat musik techno.
 
 
 
























p/s: cuba nak uplod video, tapi tak dapat sebab lambat gila nak diuplod. sebelum ni cuba kat fb, pun tak dapat.

2 comments:

Aku Dan Kalam said...

Wah, gambar yang sangat menarik! Tempat paling menarik yang ada hanger gantung majalah ke, buku ke

husna said...

itu majalah. ada majalah exhibition